۶ پاسخ

امروز رفتم واکسن 4ماهگی زدم
5ماه یکروزگی ش بود.
قد 68سانت
وزن 8600

دختر منم چهار ماه ۷ بود ۶ ماه ۸ والان ۸۵۰۰

ماشاالله خوب عزیزم ، قدش چقدر تغییر کرده؟

خوبه وزنش چرافکرمیکنی کمه؟
بچه باید وزنش نرمال باشه زیادم خوب نیست
من بچم ۶ماهگی ۷۱۰۰ بود بازم دکترش گفت خوبه گفت دیگه ازاین ماها کم وزن اضافه میکنن تایکسالگی میشن ۱۰کیلو
قرارباشه همینطور برن بالا ک میشن ۵۰کیلو

نه خیلی هم خوبه دختر من ۷۷۰۰بود وزنش قدشم ۶۸گفتن خوبه بالای نمودار هم هس

عالیه عزیزم از چهار ماه ب بعد ماهی 500 گرم اینا اضافه میکنن

سوال های مرتبط