۵ پاسخ

۴ ماهگی میگیرن

دختر منم چیزی دستش نمی‌گیره فقط نگاه میکنه به دکتر متخصص گفتم،گفت زوده از ۶ ماهگی باید بگیره
گفتم آخه توی دفترچه بهداشت نوشته باید از ۳ ماهگی گفت واسه خودش نوشته از نظر پزشکی از ۶ ماهگی باید بگیره

دخترم سه ماه ۲روز گرفت حتی روز قبلش دستشو دراز نمی‌کرد فقط نگاش میکرد😐😂ی ساعتم واسشون ی ساعتع

دختر منم نمیگیره فقط سرشو میاره بالا علاقه ایی هم به جغجغه نداره

دختر من هنوز نمیگیره😑

سوال های مرتبط