۴ ماهگی میگیرن
دختر منم چیزی دستش نمیگیره فقط نگاه میکنه به دکتر متخصص گفتم،گفت زوده از ۶ ماهگی باید بگیره
گفتم آخه توی دفترچه بهداشت نوشته باید از ۳ ماهگی گفت واسه خودش نوشته از نظر پزشکی از ۶ ماهگی باید بگیره
دخترم سه ماه ۲روز گرفت حتی روز قبلش دستشو دراز نمیکرد فقط نگاش میکرد😐😂ی ساعتم واسشون ی ساعتع
دختر منم نمیگیره فقط سرشو میاره بالا علاقه ایی هم به جغجغه نداره
دختر من هنوز نمیگیره😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.