از این قرص شیرافزا نتیجه گرفتید؟

تصویر
۹ پاسخ

ضرر ندارد بدون تجویز بخورین؟

رو من تاثیری نداشت

من ک تا الان با این دووم آوردم😂

عالیه از روز اولی که خوردم جواب گرفتم

عالیه من از ده روزگی کارن روزی یدونه دارم میخورم

برای من عالی بوده

برا من نتیحه نداد ؟
چقدر خریدین

اره من میخورم ولی درکنارش باید تغذیه خوب داشته باشی

برا من نتیجه نداد

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی
مامان نورا قیزیم مامان نورا قیزیم ۴ ماهگی