خانما این قرص شیر افزا هستش..؟.

تصویر
۴ پاسخ

سرساعت مصرف کن بسته تموم شد بسته دیگه رو شروع کن بدون فاصله

این قرص جلوگیری ازبارداری در شیردهی هست ربطی به افزایش شیر نداره

چطوری مصرف کنم داروخونه ننوشته. ؟

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۴ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی