۵ پاسخ

من قطره گرفتم خوب بود.فقط یه وعده خوردم شب لباسم خیس شده بود از بس شیرم زیاد شده بود

قطره شیرافزا و قرص لاکتاول در کنار هم
قطره شیرتو زیاد میکنه قرص شیرتو غنی میکنه

من قرصشو نگرفتم قطرشو گرفتم خوب بود

قرص لاکتاول

سویق شیرافزا

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان زندگی ها مامان مامان زندگی ها مامان ۱۶ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۵ ماهگی