سایز ۳ من هنوز دارم استفاده میکنم... خیلی مصرف میشه چون وزن زیادی رو پوشش میده
٣و ٤زياد استفاده داره
سایز چهار و فعلا دیگه نگیر. چون از هفت هشت ماه پوشک های شرتی هستن خیلی خیلی راحته و بیرون زدگی نداره دیگه خیلی ها اونو برای بچه استفاده میکنن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.