۳ پاسخ

سایز ۳ من هنوز دارم استفاده میکنم... خیلی مصرف میشه چون وزن زیادی رو پوشش میده

٣و ٤زياد استفاده داره

سایز چهار و فعلا دیگه نگیر. چون از هفت هشت ماه پوشک های شرتی هستن خیلی خیلی راحته و بیرون زدگی نداره دیگه خیلی ها اونو برای بچه استفاده میکنن.

سوال های مرتبط