نمیسازه بهش ؛ چون زیر دوساله ؛ شیرخشک یا شیرمادر باید تا دوسالگی میدادی بعد از اونم پاستوریزه میدادی بعد از یه مدت که بزرگ شد شیرمحلی ؛ زود به بچه کوچیک شیرمحلی نمیدن که ؛ دکتر گفت زیردوسال روده هاشون سخت هضم میکنه
شیرمحلی نباید بدی الان. بعد یکسال مجازی فقط شیر پاستوریزه بددی اگر خشک یا مادر نمیدی به هر دلیلی.
تونستی یکم شیر گاومیش اضافه کن ببین خوب میشه
با آب جوش نصف نصف بده
چون سرده اینطوری میشه باعسل با یانبات بده
بعد اب پرتقال بگیر بهش بده خیلی کمک میکنه
یکم با آب رقیقش کن بعد آب رو هر روز کم کن تا بدنش عادت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.