۵ پاسخ

من ابتامیل ۲ پیدا نکردم حتی ۱ هم نیست 🥲 دیگ مجبور شدم نان بگیرم

منم زنجان پیدا نکردم عوضش ببلاک ۱ خریدم

من عوض کردم پیدا نمیشد😭😭😭😭

عزيزم جسارتا لباسشو از كجا خريدي

اینجا و مشهد هم نیست ببلاک ۲
پرس و جو کردم گفتن فعلا توزیع ندارن
مجبور شدم بیومیل بگیرم
خداروشکر بهش ساخته

سوال های مرتبط