😑وای چقدر سخت
شیر مادر درکنار تموم خوبیایی که داره این بدی ها رو هم داره که بچه به شدت وابسته میشه پسر من از ۵ ماهگی دیگه شیر مادر رو گذاشت کنار اولش خیلی ناراحت شدم ولی وقتی دیدم ترک دادنش اینقدر سخته گفتم همون بهتر الانم دیگه به زور شیر میدم بهش که بدنش کم آبی نگیره وگرنه اصلا نمیخوره
از شیر بگیرش
پسر منم اینطور بود
مخصوصا دندون آسیاب بچه خیلی اذیت میشه بچه من بهش کمکی شیر خشک میدم گریه میکرد فکر کردم شیر خشک میخواد چون قبل خواب نخورد، درست کردم نخورد نگو مال دندونش بود شیر خشک هم بدی خودش داره مثلا همین که درست گیر نمیاد🥲
بچه منم ساعت 5 صبح بلند شد اینقدر گریه کرد سر سینه هام موقع خوردن میکشه اب دهنشم میاد اگه بچه شما هم اینجوری هست مال دندونشه
وای صدرا هم اینجوریه اصلا آرامش ندارم
منم دلم میخواد از شیر بگیرمش
شاید بخاطر. دندونه
وقتایی که پسرم دندوناش داره بیرون میاد شبا خیلی بی قراری میکنه🤦🏻♀️🤦🏻♀️
عادتش بده شبا کلا شیر ندی سخته ولی شدنیه . یکس دوبار توی طول روز بده فقط
وای منم متنفر بودم از شیردهی متنفررررر، خداروشکر تا ۴۰ روزگی بیشتر نخورد،،،،شما هم اره از شیر بگیر حتما ، غذا خوردنش هم بهتر میشه
اره از شیر بگیزش منم کم کم میخام بگیرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.