۸ پاسخ

دقیقا هم ماه و هم روز منم زایمانم زده ۳/۸ ولی طبق اخرین تاریخ پریودم میشه ۲/۳۱منم هنگ کردم ۷ و۸ عید سعید قربان تعطیل هست ماما نیست همشون پرستارن میرم زایمان طبیعی حالا موندم چکار بکنم

بعداگه سزارین باشی ک 2هفته زودتر بدتیا میاد

انتی درسته درکترا از انتی حساب میکنن

اونایی ک انتی نرفتی از کدوم سونو نگا کنن

۸ /۳

انتی درستتره

nt اصلشه

از روی ان تی حساب کن درسته

سوال های مرتبط