دقیقا هم ماه و هم روز منم زایمانم زده ۳/۸ ولی طبق اخرین تاریخ پریودم میشه ۲/۳۱منم هنگ کردم ۷ و۸ عید سعید قربان تعطیل هست ماما نیست همشون پرستارن میرم زایمان طبیعی حالا موندم چکار بکنم
بعداگه سزارین باشی ک 2هفته زودتر بدتیا میاد
انتی درسته درکترا از انتی حساب میکنن
اونایی ک انتی نرفتی از کدوم سونو نگا کنن
۸ /۳
انتی درستتره
nt اصلشه
از روی ان تی حساب کن درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.