۱۱ پاسخ

شما موقع زایمانتونه شما رو نمی‌گم ولی چند بار شنیدم میرن زودتر از موعد اصرار میکنن که بچه به دنیا بیاد که رند باشه و چند تا بچه رفتن تو دستگاه بخاطر زود به دنیا آمدنشون واقعا چه دلیلی داره آدم زجر بده بچه رو که رند باشه حالا اگه رند باشه چی میشه

چرا اینقد ۵/۵ براتون مهمه🙄
من سزارینی هستم و ۳۸ هفتم دقیقا میفته ۴ یا ۵ مرداد..ولی دلم نمیخواد بچه ۵/۵ باشه
چون بیمارستانا شدیدا شلوغه از خانومای زاعو ک اون روزو میخوان و رسیدگی پرسنل ب بیمارا صددرصد کم میشه🥴

منم یکی از سونو هام زده۵/۱۲ یکیشونم زده۵/۶🥹

برا من احتمالا 6/6 به دنیا بیاد

زودتر که واسه طبیعی نمیشه میشه مثلا ۱۵ .۵ بیاد

برا من زده ۵.۵ ولی من میخوام تا آخر تیر بیاد دیگه مردادی نشه

هرچی خیره
اما اون روز بیمارستان ها خیلی شلوغن و ممکنه رسیدگی کم بشه

چ اهمیتی داره تاریخ من ک میکم سالم باشه ب هیچ عنوان ذوس ندارم تاریخ رند بیارم چون شلوغ زسیدگی کم

من ۱۳مرداد برام زده ولی امشب درد گرفتم امدم بستریم کردن تا ببینیم چی میشه

دقیقا منم تو همین فکرم🥹
ولی تاریخ زایمان منو سونو گرافی هام زده ۷ یا ۸ مرداد

اره خیلی احتمال داره

سوال های مرتبط

مامان الوین✨🧿 مامان الوین✨🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری