۸ پاسخ

برای اردیبهشت ان شاالله میزنه حدودا ۲۰ تا ۲۲ برج

اواخر اردیبهشت

اگر سزارین باشی میشه اردیبهشت 😍

تاریخ سزارین بین ۱۰ تا ۱۴ روز میاد عقب تر

آره برای منم همین زده ۴۰هفته در نظر میگیرن اگه سز هستی ده تا ۱۴ روز بیا عقب

معمولا ده روز زودتر
من خودم زده برام ۳ اردیبهشت ولی دکترم برای ۲۶ فروردین نامه داده

ده روز زودتره سزارین

خوش بحالت اردیبهشت😅😍

سوال های مرتبط