من طبق گهواره و ان تی ۹ خردادم ولی چون سزارینم اخر اردیبهشت بهم گفته دکتر
منم ۵خردادم دوست دارم زود تر بدنیا بیاد 😂😭این ماه دیگ بدنیا بیاد
اگه طبیعی باشی امکانش هست اردیبهشتی بشه
منم هفت خردادم خیلی دوست دارم اردیبهشت زایمان کنم
اره بابا
من تاریخم ۱۸ خرداده دلم میخاد اخر اردیبهشت زایمان کنم
اره احتمال داره آخدای اردیبهشت باشه
طبیعی هسی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.