۸ پاسخ

خیلی سنگینه بچه آلرژی میگیره

اره جاری من به دخترش میداد ولی با آب قاطی میکرد

من ندادم تاحالا، شیرخشک که داروخونه ها هست چرا گیر نیاد

شیرخشک بگیر نگه دار خوب

اگه خیلی دیگه شرایط بحرانی شد میشه داد ولی باید با آب قاطی کنی ۳/۴ شیر بقیه اش آب

نده عزیزم خوب نیست اصلا، شیر خشک هست

دور باشه امکان داره بچه اسهال بشه،اونم در حدی که به بیمارستان بکشه،شیر هم بتونن بخورن در حد ۲،۳ قاشق غذا خوری تو غذاشون

شیر گاو زوده..حساسیت زاست..غذای کمکی بدین بهش ...شیر پاستوریزه نمیشه بدین ؟!از دکترش بپرسیت؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی