۶ پاسخ

یه دستگاهی اومده تازگی میگن برای پریودیه مبندن زیر شکم از اون بگیر

من اصلا نمیفهمم کی پریود میشم😂

میگن کسایی درد وحشتناک دارن اندومیوز دارن

منن خیلیییی دل درد دارم 1هفته قبل پریودیم شروع میشه تا روز آخر پریودیم زیاد هم میبینم

منم اینجوریم در حد مرگ سه چهار روز قبل اسید مفنامیک بخوری درد رو‌کمتر میکنه و کیسه آب گرم از لخظه اول رو شکمت باشه

میگن ی هفته مونده یا چند روز نروبین یا ب کمپلکس بزنی درد پریودیت اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
معجزه 😅☺️ معجزه 😅☺️ قصد بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری