۷ پاسخ

من یک ماه گرفتم 4 کیلو کم کردم باز باید بعد تعطیلات بگیرم 😅

مگه چه اشکالی داره با آش جو باز کنی؟!
فستینگ خیلی خوبه،آفرین

تو عید خیلی خوبه اراده داری 😬😁منم گذاشتم برا بعده عید فستینگ شروع کنم

منم دو روزه شروع کردم

با پروتئین باید باز کنی

😂😂 سنگینه خواهر

‌چجوری میگیری چقد کم کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی