من یک ماه گرفتم 4 کیلو کم کردم باز باید بعد تعطیلات بگیرم 😅
مگه چه اشکالی داره با آش جو باز کنی؟!
فستینگ خیلی خوبه،آفرین
تو عید خیلی خوبه اراده داری 😬😁منم گذاشتم برا بعده عید فستینگ شروع کنم
منم دو روزه شروع کردم
با پروتئین باید باز کنی
😂😂 سنگینه خواهر
چجوری میگیری چقد کم کردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.