نگران نباش واسه منم همینطوره ، فقط جاشو عوض میکنه یا کش و قوس میده به خودش اونم کم ، جاش کم شده نمی تونه
واسه منم اینطوری شده ان است تی دادم خوب بود
حتما برو ان اس تی ولی نگران نباش احتمالا جاش تنگه نمی تونه تکون بخوره
ان اس تی بده ببین یا جاش تنگه یا باید دنیا بیاد انقباض داری؟
سلام کاش بری بیمارستان هفتت بالاس شاید خطرناک باشه
باید احساسش کنی بعد از هر وعده غذاییت جاش هم تنگ شده اما اگه خیلی کمتر شده باید بری nst
نه برو ان اس تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.