۷ پاسخ

نگران نباش واسه منم همینطوره ، فقط جاشو عوض میکنه یا کش و قوس میده به خودش اونم کم ، جاش کم شده نمی تونه

واسه منم اینطوری شده ان است تی دادم خوب بود

حتما برو ان اس تی ولی نگران نباش احتمالا جاش تنگه نمی تونه تکون بخوره

ان اس تی بده ببین یا جاش تنگه یا باید دنیا بیاد انقباض داری؟

سلام کاش بری بیمارستان هفتت بالاس شاید خطرناک باشه

باید احساسش کنی بعد از هر وعده غذاییت جاش هم تنگ شده اما اگه خیلی کمتر شده باید بری nst

نه برو ان اس تی

سوال های مرتبط

مامان Melina مامان Melina ۲ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی