کیا اشتراک گهواره دارن‌؟
راضی هستید؟
ا

۷ پاسخ

بنظرم‌چرته

من از پیامایی که برام میاد خوشم میاد
قسمت پختنی ها هم خوبه

من دارم،اول بارداریم خریدم الآنم دوباره تمدید کردم،آشپزی هارو میبینم و همین پیام های مشاور رو،میشه همه رو تو گوگل پیدا کرد اما باید سرچ کنید و کلی وقت بذاری و یه چیز جامع بخونی،دیگه سالی ۴۰۰ تومن به نظرم میارزه

من دارم، بود و نبودش فرقی نداره

من تو بارداریم داشتم
به درد نمیخورد
یطوری بود که همون اطلاعاتو تو گوگل سرچ میزدم برام میاورد
اما الآنو نمیدونم🤷‍♀️
شاید چون جت جی پی تی و اینترنتا قطع شدن خوب باشه

من دارم نه زیاد جالب نیست

نه درد نمیخوره من یه بار گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ‌ریتاجC᭄‌ مامان ‌ریتاجC᭄‌ ۱ سالگی