بنظرمچرته
من از پیامایی که برام میاد خوشم میاد
قسمت پختنی ها هم خوبه
من دارم،اول بارداریم خریدم الآنم دوباره تمدید کردم،آشپزی هارو میبینم و همین پیام های مشاور رو،میشه همه رو تو گوگل پیدا کرد اما باید سرچ کنید و کلی وقت بذاری و یه چیز جامع بخونی،دیگه سالی ۴۰۰ تومن به نظرم میارزه
من دارم، بود و نبودش فرقی نداره
من تو بارداریم داشتم
به درد نمیخورد
یطوری بود که همون اطلاعاتو تو گوگل سرچ میزدم برام میاورد
اما الآنو نمیدونم🤷♀️
شاید چون جت جی پی تی و اینترنتا قطع شدن خوب باشه
من دارم نه زیاد جالب نیست
نه درد نمیخوره من یه بار گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.