خانما رفتم انومالی طول سرویکس ام ۲۹. خوبه😞

۱۱ پاسخ

فرنگی استفاده کن رابطه نداشته باش پیشتر استراحت کن و ببین دکترت چی میگه اینجا استرس بهت وارد میکنن

اگ شکمی بوده واژینال دوباره انجام بده
واس من انومالی زده بود ۲۷ واژینال ۳۱ بود

تاپیک منو در مورد سرویکس بخون کامل توضیح دادم تجربمو

برای هفته ی شما فک کنم کمه ، دکتر هم بهت شیاف میده و استراحت باید بکنی

سرکلاژ کن خودتو خلاص کن هفته های بالاتر اگ بیاد پایین دیگ سرکلاژ نمیکنن

واژینال مهمه

پایینه ممکنه دکتر برات واژینال سونو بنویسه

استراحت کن بالا میره

دخترا تو روبیکا گروه زدیم
ک تو این شرایط قطعی اینترنت بتونیم باهمدیگه در ارتباط باشیم
کسی خواست ایدی بزاره عضوش کنم تو گروه🤌🏻🩷
@itssepidehabdi

یکم پایینه ، ببین دکترت چی میگه

یکم پایینه عزیزم استراحت کن زیاد

سوال های مرتبط

مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دریام🩷🥹 مامان دریام🩷🥹 ۴ ماهگی