من انومالی رفتم طول سرویکس ۳۴بود خوبه کم نیست

۶ پاسخ

من ۳۲ بود یا ۳۰

اره خوبه خداروشکر

بالای ۳۰خیلی خوبه، مال من ۲۷باید سرکلاژ بشم

خوبه برامنم 36بود

برای منم ۳۴ بود دکتر م گفت خوبه

از من ۳۹ بود فکر کنم از تو خوبه

سوال های مرتبط

مامان Jan Jan😍 مامان Jan Jan😍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دریام🩷🥹 مامان دریام🩷🥹 ۴ ماهگی