۳ پاسخ

اره منم بالش میزارم کلا حالت شیب دار میزارم به خاطر رفلاکس
رفلاکس خفیف داره

رو هر دوش می‌خوابه اماااا اگر تو قنداق سوییسبش بخوابه زیر سرش بالشت فرم دهی سرشو می‌ذارم سرش بالاتر بره رفلاکس نکنه

اره من بالشت میزارم رفلاکس داره باید سرش بالاتر باشه

سوال های مرتبط