اره منم بالش میزارم کلا حالت شیب دار میزارم به خاطر رفلاکس
رفلاکس خفیف داره
رو هر دوش میخوابه اماااا اگر تو قنداق سوییسبش بخوابه زیر سرش بالشت فرم دهی سرشو میذارم سرش بالاتر بره رفلاکس نکنه
اره من بالشت میزارم رفلاکس داره باید سرش بالاتر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.