مگه برات فرقی داره دولتی با خصوصی
بلاخره که درد رو تو باید بکشی
بنظرم دولتی بهتره
اما اگه هزینه مهم نیس و داری میتونی خصوصی ام بد نیس
اگه میتونی زیر میزی بدی به دکتر احتمال داره عملت کنه تو دولتی
اگه اجباری باشی فرقی نداره هرجابری سز میکنن ولی اگه اختیاری باشی هیچ راهی نداره بری دولتی
من دولتی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.