۴ پاسخ

مگه برات فرقی داره دولتی با خصوصی
بلاخره که درد رو تو باید بکشی
بنظرم دولتی بهتره
اما اگه هزینه مهم نیس و داری میتونی خصوصی ام بد نیس

اگه میتونی زیر میزی بدی به دکتر احتمال داره عملت کنه تو دولتی

اگه اجباری باشی فرقی نداره هرجابری سز میکنن ولی اگه اختیاری باشی هیچ راهی نداره بری دولتی

من دولتی بودم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی