من سر پسرم تا 20 هفته از دکتر نپرسیدم جنسیتشو اونم نمیگفت اخر سر گفت نمیخواید بدونید بچتون چی 😂
به منم سر پسرم گفت ۷۰ درصد پسر ولی الان ک رفتم گفت انومالی دقیق میگم ولی احتمالا دختر باشه
بمن انتی اصلا احتمال نداد گفت هیچ معلوم نیس و نمیتونم بگم
۱۵ هفته و ۳ روز رفتم گفتن صدرصد پسره
پسر معمولا خطا نداره اگه بگن دختره احتمال خطاش بیشتره
پسر معمولا خطا نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.