۵ پاسخ

من سر پسرم تا 20 هفته از دکتر نپرسیدم جنسیتشو اونم نمیگفت اخر سر گفت نمیخواید بدونید بچتون چی 😂

به منم سر پسرم گفت ۷۰ درصد پسر ولی الان ک رفتم گفت انومالی دقیق میگم ولی احتمالا دختر باشه

بمن انتی اصلا احتمال نداد گفت هیچ معلوم نیس و نمیتونم بگم
۱۵ هفته و ۳ روز رفتم گفتن صدرصد پسره

پسر معمولا خطا نداره اگه بگن دختره احتمال خطاش بیشتره

پسر معمولا خطا نداره

سوال های مرتبط