خانوما وزن ۸کیلو ۵۰۰توی ۸ماهگی خوبه ؟

۲ پاسخ

در کل خوبه نسبت ب همسناش نرماله عالیه ولی بازم نسلت ب وزن تولد باید بگیم
مثلا پسر من چون وزن تولدش کم بود ۷ماهگی نسبت ب وزن تولد خوب بود ولی همسناش کم

بستگی به وزن تولد داره

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 ۱۵ ماهگی
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۸ ماهگی
مامان 🧸مهدیار🧸 مامان 🧸مهدیار🧸 ۱ سالگی