بنظرم خیلی زیاد گرفتی
من ۳ دست سایز صفرخریدم ۳دست سایز۱ و۳ دست سایز۲ با دوتا سرهمی یکی سایزصفر وسایز۱
بنظرم سایز ۱که۰تا۳هست دودست دیگه لازمه چون زیاد استفاده میشه
سایز ۱ اگ همون ۰ تا ۳ ماه هست، بازم باید بگیری دیگه چون فقط داخلش یدونه زیردکمه و شلوار و بلوز داره که بچه تند تند لباس عوض میکنه در طی روز و باید حداقل دو دست دیگه هم داشته باشی کنارش
اره خوبه چون سایز های مختلف گرفتی خوبه
از هر کدوم دوتا میگرفتی فعلا
چون بچهت بیاد دنیا نمیدونی ک چ سایزی
شاید درشت باشه اصلا سایز صفر نپوشی تنش
یا شاید ریز باشه سایز دوصفر بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.