۶ پاسخ

بنظرم خیلی‌ زیاد گرفتی

من ۳ دست سایز صفرخریدم ۳دست سایز۱ و۳ دست سایز۲ با دوتا سرهمی یکی سایزصفر وسایز۱

بنظرم سایز ۱که۰تا۳هست دودست دیگه لازمه چون زیاد استفاده میشه

سایز ۱ اگ همون ۰ تا ۳ ماه هست، بازم باید بگیری دیگه چون فقط داخلش یدونه زیردکمه و شلوار و بلوز داره که بچه تند تند لباس عوض میکنه در طی روز و باید حداقل دو دست دیگه هم داشته باشی کنارش

اره خوبه چون سایز های مختلف گرفتی خوبه

از هر کدوم دوتا می‌گرفتی فعلا
چون بچه‌ت بیاد دنیا نمیدونی ک چ سایزی
شاید درشت باشه اصلا سایز صفر نپوشی تنش
یا شاید ریز باشه سایز دوصفر بگیری

سوال های مرتبط