بچه ها کسانی که دوقلو دارند چه علائمی دارند

۴ پاسخ

من تهوع و استفراغ و بی اشتهایی شدید داشتم سه ماه اول و کاهش وزن
به عدد بتام ربطی نداره
چون من با ۵ روز تاخیر بتام ۱۵۰ بود

من دوقلو هستم روز موعدم بتا ۴۷۰ بود روز بدش بتا دادم ۱۵۵۳ شد دکتر احتمالا دوقلویی داد ولی یک کیسه دید برای قلبش رفتم دوتا بودم
تهوع افتضاح اگر دارو نخورم روزی ۲۴ بار بالا میارم
نفخ داشتم ساعت ۳شب از درد نفخ بلند میشدم
خواب آلودگی هم داشتم هرجا میشستم میخواببدم

من شکمم خیلی زود بالا اومد

اولین ک بتات بایدخیلی بالا باشه

سوال های مرتبط