سلام خانما ازمایش پاپ اسمیر درد دارع؟

۷ پاسخ

من کلا معاینه کردن دردم میاد بستگی ب خودت داره

نه خیلی کمه دردش و زود تموم میشه ۲تانیه طول میکشه

ن نداره اگه دکترت با آرامش انجام بده

نه من تازه دادم نه درد نداره

نه دردخاصی نداره یه کوچولو که اونم کاملا قابل تحمله

من پارسال مطب دکتر انجام دیدم اصلا درد نداشت ولی امسال کلینیک بیمارستان انجام دادم یکم درد داشت اصلا روش نمونه گیریشون فرق میکرد

یه کوچولو چون رحم رو با اون دستگاه باز می‌کنه
ولی خیلیا میگن من هیچی متوجه نشدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۴ سالگی
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری