انحراف یا پولیپ نداری عزیزم
منم دماغم کیپ بود دستگاه بخار سرد گذاشتم همش داره کار میکنه بینیم باز شد
رفتی سونو قلب؟؟
توی بارداری خونرسانی افزایش پیدا میکنه
همه عروق بدن فعال هستن
بخاطر همین مخاط بینی هم خیلی بیشتر میشه
حالا ما آنوکساپارین میزنیم همیشه خدا دماغمون کیپه
منم
انگار سرم سرما میخوره
تا ما میشم دوباره باز میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.