۱۲ پاسخ

من الان ۱ساله تحت درمانم درمان دارویی میکنم ذخیره تخمدانم خوبه شوهرمم مشکلی نداره وزنمم اوردم پایین ولی باز این ماه پریود شدم خیلی انگیزمو از دست دادم. برام دعا کن

خیلی خیلی بهت تبریک میگم😍😍😍 این چند وقت خیلی از گهواره دور بودم♥️ به سلامتی نی نی رو‌بغل بگیری جانم🥺♥️

عزیزم ب سلامتی باردار شدید
منم تنبلی دارم میشه بگید چند وقته اقدام کردی و چیا استفاده کردی حامله شدی

آره من دیشب برای اولین بار اینجوری شدم ولی الان خوبم البته بیبی نداده بود امروز دادم مثبت بود

من فعلا که استراحتم ولی دیروز اومدم رو تختیمو مرتب کنم چنان ب نفس نفس افتاده بودم

هرموقع نفخ داشته باشم اره🫠

ارع منم از اولش همینطوری هستم

وای ارههه منم تنگی نفس دارم یکی دو روزه 🥲😐😐😐

اره‌منم‌همینطورییم‌

آره منم احساس خفگی دارم

اره

اره😖همش خلقم تنگه .. موقع ک چیزی میخورم سریع احساس سیری میکنم☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری