اشکال ندارد به دخترم تن ماهی بدم؟

۹ماهگی

۸ پاسخ

چرا خیلی اشکال داره

ماهی خودشو فعلا نمیسه داد چه برسه کنسروش😐

نه فقط سالمونو قزل آلا میتونی بدی

ممنوووووووووووع

نده ضرر خالصه

من ی کوچولو دادم شاید در حد نصف قاشق،خیلی دخترم اذیت شد اصلا نمیتونست بخوابه نق میزد اون شبو ،فرداشم که از خواب بیدار شد پیشونیش کلی جوش ریخت،دیگه نمیدم بهش

ندی بهتره

وای نه🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۲ سالگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی
مامان مارتیا و پرنیا مامان مارتیا و پرنیا ۱ سالگی