۴ پاسخ

از شیر بگیرش یهو تموم شه بره شب و روز باهم هیجده ماهگی اوکیه برا از شیر گرفتن. غذا خور هم میشه

اگ سیر بشه یبار نصف شب ابس بده میخوابه تا صب

عزیزم منم همین مسئله رو‌دارم‌نمیگم کامل قطع شده‌ولی خیلی بهتر شده
ممکنه خیلی گرمش میکنی بخاطر همین گرمش میشه و تشنه میشه
سعی کن چندبار اب بدی بین شیر دادن
لباس هات بوی شیر میگیرن شب عوض کن و‌بخواب
یکم‌ ازش دورتر بخواب
اگه بیدار‌میشه ممکنه بخاطر درد دندون یا دل پیچه باشه

منم میخوام از شیر بگیرمش ولی نمیدونم چجوری

سوال های مرتبط