من هر روز بعد نهار دعوا دارم باهاش من خوابم میگیره ایشون نه همش اذیت میکنه منم رو خوابم حساسم بعد تا آخر شب بزن بزن و دعوا داریم باهام آخر سرم غذاب وجدان ندارم برامون عادی شده😁😁😁
بچه ها زود یادشون میره عزیزم کاریه که شده از دلش بیار بیرون بغلش کن حتی بوسش. کن بگو بیا درمورد ناراحتی و حالمون باهم حرف بزنیم براش توضیح بده که هردوتون اشتباه کردین و قول بدین که دیگه همدیگه رو ناراحت نکنین و اخرشم برو باهاش بازی که دوس داره یا خرید سوپری
هب نداره اول اینکنه نباید میزدیش. . حالا عب نداره ادم کم میاده واقعااا دست خود ادم نی بعضیا صبرشون زیاده .. بعضی زود رنجن عصبی میشننن
حق داشتي ما هم آدميم بعضي وقتا بچه ها واقعا كارايي ميكنن از خود بي خود ميشيم.
ببین کاریه که شده خوتو عذاب نده از دلش در بیار یا براش چیزی بخر یا ببرش بیرون
دیگه کاریه که شده ببرش بیرون یا خوراکی کت دوست داره براش بخر باهاش حرف بزن بزار ببینه پشیمونی و دوسش داری هر چیزی که بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.