۱۰ پاسخ

بنده خدا این دخترای خود ساخته ی ایرانی باید ول بدن بیان 🤣🤣

وقتی اقامت دارن و مبخواد اخراج کنه یعنی خیلی بی شرفه و داره میسوزه
خیلی ها ک دارن از اونجا میرن
حالا این داره اخراج میکنه

اره حتی اونایی که ویزا طلایی ها هم دارند اخراج کرده

گفتن ۱۲۰۰تا انگار

اره این خبر درسته

چند تا از فامیلامون اماراتن...خروج دادن

نه اصلا درست نیس ما کلی اقوام اونجا داریم

وااااای عوضیو

اره درسته همه ی ایرانیا رو اخراج کردن از دبی. بیچاره هامیخوان چیکار کنن کل زندگیشون اونجاس

اره درسته

سوال های مرتبط

مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی
مامان اقاابوالفضل👶🏻🩵 مامان اقاابوالفضل👶🏻🩵 ۲ سالگی