۳ پاسخ

مذاکره کجا بود
منتظرن ایران به پیشنهادشون جواب بده
از محاصره و پروژه ازادیشونم به هییییییچی نرسیدن عین 🐴موندن توش

من از وقتی اتش بس شده دیگه اخبار دنبال نمیکنم

ن زردالو گفته زوده هنوز به مذاکرات فکرکنیم😐😐

سوال های مرتبط