۱۴ پاسخ

۱۰ صبح پالایشگاه لاوانو زدن
اینام امارات و کویتو زدن

نمیدونم چ اتش بسیه هیچی ملوم نیس

اره لغو شد اخبار تازه اعلام کرد

ن بابا دروغه شبکه خبرگوش کن

من. شنیدم ایران از ۲۱ ام آتش بس و پذیرفته

جمعه اتش بس شروع میشه

ببین من الان خبر شو خوندم نوشته اگه اسراعیل حملاتشو نسبت به ایران قطع نکنه ما اتش بس رو لغو میکنیم

ساعت ۱۰ اونا یه جزیره نفت ایران رو زدن امروز

امارات زده
اسرائیل داره لبنان رو میزنه
ایران همه رو 🤣 🤣 🤣 🤣

نشنیدم منم

نه فک نکنم

ن باباااا
لبنان گفته اگه اسراییل حمله کنم ماهم حمله می‌کنیم

خبر راسته یا کذب؟

کی گفت باز چی شده ؟

کی گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان هامین فرفری🫀 مامان هامین فرفری🫀 ۱ سالگی