۱۳ پاسخ

بدبختی گیرقوم ظالمین و کفار افتادیم ک ب هیچ چیز پایبند نیستن و زبون آدم هم حالیشون نیس فقط خدا باید بیاد ب دادمون برسه مارو ازین جنگ رها کنه

از اولشم کشک بود

آتش بسی که به شرایط بند ده گانه پایبند نیست کشک هست

عزیزم پدافند های اطراف ما همشون فعال شدن

اعلام نکردن ب صورت رسمی

از کجا میدونی رسمی اعلام شده عزیزم؟

میخیای کاری کنن ک ی،سری ازگشنگی بمیرن ی سری باجنگ

الکی میگن هنوز ا ن ش بست هست فقط برا ل ب نا ن نیست

پافنده نگران نباشید

تصویر

نشده هنوز

اتش بس با امریکا سرجاشه فقط اسرائیل رد داده گفته با من اتش بس نکردن من ادامه میدم

لبنان رو میزنه بابا اینجا نیست

کی گفته

سوال های مرتبط