نه نشده ، اگر آتش بس بشه شش ماه دیگه همینه دوباره ماجرا ولی اگر سفت و سخت بگیریم تا یه تضمین درست و حسابی بدن دیگه تا سالها خیالمون راحته
آتش بس بشه ۶ ماه دیگه باز شروع میشه
درسته خودمونم در مضیقه ایم ولی الان آتش بس با علم به اینکه دوباره تجهیز میکنن و قوی تر برمیگردن منطقی نیست
آتش بس که 6ماهه دیگ تن وبدنمون بلرزه چه فایده ای داره یه باربزنن باخاك یکسانش کنن تادیگ ازاین غلطانکنه
نه .درسته جنگه سخته استرس داریم همگی اما اتش بس اگه بشه امریکا تجدید قوا میکنه و دوباره جنگ زمینی راه میندازه .
ن قالیباف گفت ما اتش بس نمیکنیم یجوری پوزشونو ب خاک بمالیم دیگه ازین کارا نکننن
عزیزم فریب رسانه ای دشمن بود تا قیمت نفت بیاد پایین این دولتی های پا هم باور کردند هی تو خرفاشون این کلمه رو گفتن امریکا هم ویشب خوب توپید بهشون اتش بس کجا بود
ن ایران قبول نکرده
همین الان تهران و زد
اتش بسی نشده فقط حرفش زده شده هنوز دو طرف چیزی نگفتن شرط های برای هم گذاشتن
والا الان اینجارو زدن کو آتش بس
چه آتش بسی
دیشب تهران ترکید تاپیک اخرمو بخون
نه ...
کاشکی آتش بس بشه زودتر
نه بابا بزن بزن ادامه داره!☄️🔥
نه نشده
نه نشده قالیباف گفته ب طور قطع دنبال اتش بس نیستیم
تازه موشک فرستاد ایران
نه نشده
فک نکنم چیزی نگفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.