۳۱ پاسخ

تا الان سه بار غیر رسمی کشوراب عرب درخواست اتش بس دادن وایران قبول نکرده شوخی نیس که رهبر ی ملتو جهان اسلامو زده دسشون درد نکنه بزنن تا دفه دیه جرات نکنن وارد ذره ای ازخاک ایران ما بشن

مفت بدسش نیوردیم که مفت بدیم بره انشالله پیروزی جبهه حق

اگ اتش بس كنن دشمن قوى تر ميشه
خداكنه قبول نكنن

آتش بس نمیشه ایران دیگه باید کارشون رو یکسره کنه یکبار برای همیشهههه

ایران گفت آتش بس نمی‌کنیم چون اول رهبر نداریم اگه آتش بس بشه گروهک های تروریستی وارد میشن اول رهبر مشخص بشه بعد اون تصمیم بگیره الان وضعیت بدتر میشه فقط اگه آتش بس بشه

وااای خداکنه تموم شه موردیم از استرس

یکم ادب بشن بعد واقعا دیگه بترسن دست از سر ایران بردارن برا همیشه فک کرده که ایران بی هیچ و مث کشور های بی عرضه ی اینقدر که ایران به اونجا خسارت داده ایران درصد کمتر بوده تمام پایگاه های عن آمریکا رو همه رو زده تو تمام کشور های همسایه آزادی نزدیک است

عاشق تلویزیون ایرانم😄

نه عزیزم نمیشه خیالت راحت

نه کی گفته
چرته

ن همچین اتفاقی نمیوفته

خدا کنه واقعا حالمون بده

ن اصلا

حتما تلویزیون ایران گفته😐

بعیده به این زودی ولی خداکنه

والا اگر تلویزیون داره میگه آتش بس پس بدونید کاملا تسلیم ترامپ شدن

ترامپ گفته حملات تشدید میشه اسرائیلم از امشب میزنه باز

یا خدا میشه یعنی تموم شه تمام تنم میلرزه

خدا کنه ای خدا یعنی میشه

کی گفته 😐

کدوم شبکه؟

۱۰۰۰تا صلوات نذر میکنم تموم شه این جنگ‌لعنتی روحم خستس
بااینکه من روستام خبری ازش نیست خداروشکر
اما‌تمام‌خانوادم تمام هموطنام دوستم براهمه ناراحتم

اینترنشنال چیز دیگه ای نوشته ولی فکرشم بخدا حال ادمو خوب میکنه

پس ترامپ چي گفته شديدتر ميزنيم

نخیر همچین چیزی نیست تازه گفتن حملات سنگین ترم میشه

خداکنه کی گف چی گف.

توروخدا بگین ک راسته دیگه قلبم بدرد اومده😰

خداکنه

منم شنیدم ولی فک نکنم

کجا گفته

کی گفته؟

سوال های مرتبط