امروز کسی شیرخشک گرفته

۵ پاسخ

قطع بود ازاد گرفتم

رفتم سامانه قطع بود مجبور شدم آزاد بگیرم

سیستم گفتن قطعه آزاد حساب میکنم
میگن کم‌هست نمیدونم

همسر رفت بگیره سیستم قطعه

چطور؟

سوال های مرتبط