خانما میگم برا بچتون لباس چه سایزی میگیرین صفر یا 1؟؟
یا از کدوم بیشتر بگیریم؟؟

۷ پاسخ

دو دست صفر لازمه
یکی بیمارستان تنش میکنی بعد میاری خونه کثیفه یک دست دیگه
بقیش یک و دو بخر

من صفرو دو دست گرفتم مابقی سایز ۱ و ۲

حتما ۱ بگیر عزیزم
صفر یکی دو دست برای بیمارستان فقط

یک دست صفربگیر2/3دست یک

بستگی به وزن کودک داره ولی لباس برای ماه اول تا دومش زیاد بگیر معمولا لباس ها بعد شستشو باز میشن چچون باید مدام دارو بدی یا ممکنه بالا بیارن نیاز به لباس بیشتر دارن انشالله از 3 به بعد خودت با مدل های جدید تر بگیر براش

من یدونه صفر گرفتم
بقیش ۱

0 بگیر برا بیمارستان 1هم من 3 4 دست گرفتم

سوال های مرتبط