من انتی ۳۲ بودم عزیزم بعد آنومالی شد ۳۴ ،پریروز باز رفتم ۳۸ شده بود با اینکه هفتم بالاست و بچم وزنش خوبه
چون حوصله نشستن و راه رفتن ندارم اکثرا دراز میکشم میخوابم استراحت میکنم کمی توی خونه قدم میزنم اینجوری
دهانه رحم ربطی ب استراحت نداره رحم بی کفایت باشه تمام مدتم بخوابی باز میشه اما اگر نرمال باشی ماهت بره بالا طول هم بیشتر میشه
انومالی ۳۳ بودم
۲۶ هفته رفتم ۳۸ بود
جنگ که شد بیشتر استراحت میکنم.و دولا راست نمیشم کار سنگین نمیکنم
من ۱۴ بود شد ۲۹ 😄
من انتی ۳۵بودم انومالی ۳۷نیم شدم
دعا کنین منم بره بالا
من.
من انتی رفتم 30بود انومالی رفتم 33شد
من یک هفته استراحت کردم دوتا رفت روش 😂😁
من ۳۴ بود تو ان تی
انومالی ۳۵ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.