۴ پاسخ

بله میره

سلام دوستان من 37 بودم داخل آنتی بالا باش بهتر یا پایین

ارع گلم من با استراحت امپول یکم رفت بالا

طول سرویکست چنده عزیزم
من دکتر دوهفته همراه شیاف بهم داد بالا نرفت مجبور شدم سرکلاژ کنم
وای شما از الان از توالت فرنگی استفاده کن خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ودوم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری