منم دخترم بشدت وابستس خیلی ناراحتم نمیتونم بگیزم ازش توانایی ندارم
پسر منم تا دوسال خورد
نه بابا پسرم دندوناش اوکبه
نه ارتودنسی بگیری فکرنکنم چیزی بشه هرچند من بچمو زود از پستونک جدا کردم
نه. اینا خرافاته قدیمیا همه استفاده میکردن مگه چیزیشون شد. من پسرم استفاده همه ی دندوناش اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.