این به درد یبوست نمیخوره من اسهال میشم مصرف میکنم خیلی کار سازه. اما کلا باکتری های مضر روده و معده رو از بین میبره خیلی قرص خوبیه برای گوارش. اما فکر نکنم یبوست رو درمان کنه.
متابولیسم و بالا میبره. دکترت داده؟
اینو میتونی بخوری؟ اینو دکتر من برای لاغری بهم داد میگفت سوخت و ساز بدن رو بالا میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.