این کپسول برای یبوست چجوریع ؟ خوبع کسی استفاده میکنه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

این به درد یبوست نمیخوره من اسهال میشم مصرف میکنم خیلی کار سازه. اما کلا باکتری های مضر روده و معده رو از بین میبره خیلی قرص خوبیه برای گوارش. اما فکر نکنم یبوست رو درمان کنه.

متابولیسم و بالا میبره. دکترت داده؟

اینو میتونی بخوری؟ اینو دکتر من برای لاغری بهم داد میگفت سوخت و ساز بدن رو بالا میبره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل وفاطمه مامان ابوالفضل وفاطمه ۱۰ ماهگی