من با اب پرتقال طبیعی میخورم اصلا یبوست نشدم
من دیگ آنقدر شدید شده بود نخوردم معده درد گرفتم هفته ب هفته شکمم کار نمیکرد کارم میکرد بعدش معقد درد وسوزش میگرفتم
نه اصلا من تا الان خوردم اصلا یبوست نگرفتم
اره باید مدل فروفورت دئودنال بگیری
اره میشه🥴🥴🥴🥴
برای من فروفروت یبوست شدیید آورد، الان Reol میخورم برام خوبه
من میخورم و مشکل یبوست ندارم
بله کلا آهن یبوست میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.