بچه ها فروفورت بهتره یا ففول گاین؟؟

۷ پاسخ

فرودین ک عالی ولی نیست فروفورت

من با همشون یبوست گرفتم الان دکتر شربت فرو‌گلوبین داده گفت اگ بازم نساخت مجبوری تحمل کنی ولی خیلی خوب بود برام

من شنیدم ففول میگن اصلا نمیسازه البته بدن هر کسی فرق داره ولی هر کی استفاده کرده راضی نبوده یا حالت تهوع داشته یا ببخشیدا یبوست گرفته

فروفورت

من فروفورت میخورم خوله

من فرو فورت میخورم خوبه برا من ک
قبلا سرگیجه شدید داشتم قرص اهنم دکتر عوض کرد اینو داد دیگ اینو میخورم حالم خوبه خداروشکر

هیچکدوم فقط سیدرال

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری