ففول بهتره یا فروفورت گاین؟

۱۴ پاسخ

ففول یبوست میاره

من فروفورت میخوردم یبوست شدید گرفتم باهاش الان رئول میخورم اوکیه

فرو فورت گاین من میخورم

ففول کوچیک ولی فر فورت گاین پودری زودتر جزب میشه و گرون تره فوفول اوایل یکم خوبه بعد ۲۰ هفته فک میکنم فرفورت خوب باش چون خون بیشتری داری پمپاژ میکنی

من دومی میخورم
فوفولم قبلش میخورم ۲۶ هفته تو ازمایش گف دومی بخورم بخاطر یکم کم خونی

من‌گاین میخورم

دکترت کدوم تشخیص داده که بخوری همون مصرف کنی بهتره

بستگی داره به خودت
من فروفورت یبوست شدید گرفتم
الان رئول میخورم بهتره

ففول یه مزیت خوبی که داره اینه که باعث ایجاد یبوست نمیشه

فروفورت تجویز کرده دکترم

من فروفورت گاین میخورم
حتی قبل بارداری

منم ففول میخورم

قطعا فروفورت

من ففول میخورم

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری