۷ پاسخ

عزیزم پسر منم دقیقا تو دو هفته ی گذشته اینطوری بود با اینکه خیلی آرومه این دو هفته همیشه داشت غرغر میکرد حتی تو خواب
و به شدت عاشق قاشقش بود
الان دیگه دندونش یه نیش زده یعنی قلبم رفت براش🥹
احتمالا گل پسر شماهم تو مرحله ی دندون در آوردنه😍

دختر منم همینطوره دقیقا

چه اسم قشنگی 🥰🥰
اسم پسر بزرگمم مهدی. امام زمان نگهدارشون

برای دندوناشه برا ش لثه گیر بگیر

لثه و دندوناشه

سلام کانال واسه غذای نینی ها زدم خاستین لینک بفرستم برات عزیزم

شاید برای دندونشه .دختر منم یکسره نق میزنع🥲

سوال های مرتبط