۶ پاسخ

والا من که همش منتطرم
دلم اروم نگرفته

ما شیراز صدا پهباد چند تا امشب اومد ولی خیلی کمتر از قبل

آتش بس شد دیگ

لطفاً تاپیک قبلی جواب بدین 💖🖇️

نه دیگه اتش بس شد.انشالله که همیشگی

نه دیگه خداروشکر گفتن همه جا آرومه

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی