خانما بچم خیلی زردی داره چکار کنم که خوب شه

تصویر
۱۲ پاسخ

حجامت لاله گوش

ببر دکتر دارو میده خوب میشه

با رنگ چشم نمیسه فهمید،ازمالیش بگیر ببین چقدره

زردیش چنده
اگر کمتر از ۱۳ باشه بهتره زیر دستگاه نذاری و فقط با شیردهی زیاااااد و قطره بیلی استاپ پایین بیاری

اگه شیر خودتو میخوره خودتو ببند ب سردی خوردن لیمو شیرین خاکشیر زیاد هندونه و.... چیزای سرد انشالله زود رفت بشه

تند تند بهش شیر بده سریع تر دفع میکنه

دستگاه بگیر بزار زیر دستگاه
ببر بیمارستان
اینا دیگه واقعا نمیشه از تجربه مامانا استفاده کرد باید ببری دکتر عزیزم زردی شوخی بردار نیست

باید ببریش بیمارستان عزیزم
اگر خدایی نکرده بالا باشه خطرناکه

دستگاه بزار براش بهش شیر زیاد بده اگه شیرت کمه شیر خشک بده حتما

برا بچه من ۱۲ بود بردم دکتر خدا خیرش بده قطرع بیلی استپ داد دو‌روز دادم خداروشکر رفت

حتما ببر دکتر اندازه بگیره زردیشو احتمالا باید بزاری زیر دستگاه

بزارش داخل دستگاه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ ماهگی